ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

.........ترنمم 28 ماهه شد!!!!!

1392/11/8 10:42
451 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم چقدر زود بزرگ میشوی؟ برای چه این همه شتاب داری؟ برای من هیچ لذتی بالاتر از تماشای بالیدنت نیست... اما اینگونه که تو میروی میترسم از تو جا بمانم. دخترکم انگار همین دیروز بود که من صدف تو بودم و تو مروارید من. انگار همین دیروز بود که مرواریدم را به دریای پرتلاطم این دنیا سپردم تا جایی بیرون از من زندگی کند نفس بکشد ببالد.

میوه ی دلم روزهایی که میگذرند باز نمیگردند و روزهایی که می آیند ، من برای آمدنشان لحظه شماری میکنم و فردا برای رفتنشان بی تابی خواهم کرد.. من جرعه جرعه ی این لحظات ناب را سر میکشم.

تو را دوست دارم به خاطر تمام زیبایی هایی که از این دنیا نشانم دادی تو را بی هیچ دلیلی دوست دارم . .


 

" 28 ماهگیـــــــــت مبــــــــــــارک ترنـــــــــم نازنینـــــــــم "

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

كتي(مامان آقا مهديار)
9 بهمن 92 13:18
اي جانم خانووووووووووووم 28 ماهگيت مبارك جيگر خاله دوستت داريم ترنم پاييزي كه خود بهاري بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
نگارنده:سمیرا
پاسخ
ممنون خاله کتی مهربون
خاله مرضیه
13 بهمن 92 16:36
خاله قربونت بره که اینقدر نازی ترنم گلی
نگارنده:سمیرا
پاسخ
خدا نکنه خاله...عاشقتم
مامان ماریا
13 بهمن 92 23:36
عزیزم 28 ماهگیت مباااااااااارک ناز گل
نگارنده:سمیرا
پاسخ
ممنون مامان ماریا
مامان کیارش
26 بهمن 92 15:42
عزیزم 28 ماهگیت مبارک
نگارنده:سمیرا
پاسخ
ممنون خاله...