ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

.....در ادامه ی پست قبل!!!!

1392/7/28 1:19
794 بازدید
اشتراک گذاری

اول نوشت:

ترنمم در آخرین جملات پست رمز دار قبلی برایت نوشته بودم که:

"می بینی دختر دلم آرام نیست اما برای تو آرامم....نمیگذارم حال خرابم آرامش تو را بگیرد...تمام تلاشم را کردم که نفهمی زخم عمیق دلم را....نفهمی حال خرابم را....با گردش و تفریح رفتن و بازی کردن و شادی کردن هایمان حال تو خوب بود...خیلی خوب...بهتر از همیشه و به همین دلخوشم که حداقل توانستم برای تو مادری کنم در این روزهای سخت... "

و این هم عکسهای مربوط به این مدت:

و این هم ترنم بانو وقتی تیپ میزنه و آبپاش کوچیکش را برمیداره که به گلهای باغ رضوان آب بده:

ترنم بانو در پارک:

ترنم بانو در کنار زاینده رود بدون آب :

ترنم بانو در وسط زاینده رود:(مدام می پرسید : مامان آب کجاست؟؟؟؟)

وقتی ترنم ادای باباش را در میاره و دست به کمر راه میره:

ترنم بانو در باغ پرندگان(متاسفانه بر خلاف پارسال  برای عکس گرفتن همکاری نکرد !!!)

ترنم و میعاد و بهراد :

 

و این هم تعدادی از پرندگان زیبای باغ پرندگان:


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آبجی راجیل
3 آبان 92 2:53
الهی من فداش شم چقدر بزرگ شدی خاله....مامان ترنم جان من همیشه وبلاک دختر گلت سر میزنم فقط بعضی وقتا پیام نمیذارم خیلی زحمت کشیدی خیلی ترنم جون حتما قدر زحماتت میدونه مگه نه عزیز خاله


ممنون راحیل جان...لطف داری عزیزم....ممنون از اینکه وقت با ارزشت را به ما اختصاص میدی و به ما سر میزنی..