ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

...... 3 تا وروجک نازنازی !!!!!!

1392/4/10 16:03
357 بازدید
اشتراک گذاری

ترنم و باران(دختر عموهای نازنازی)

ترنم و محمدرضا :

پی نوشت:

1) متاسفانه این سه تا وروجک همکاری نکردند و اینقدر  تکون خوردند که همه عکس ها مات شده...

2) چه قدر این روزها خوبند خدایا..چه قدر دوست دارم این روزها را که کودکانمان شاد شادند...و دل ما شاد به شادیشان...شکرت...هزار بار شکرت..

3) خدایا هوایمان را داری مگر نه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان کیارش
11 تیر 92 13:42
ای خداااااااا قربون این دختر ناز برم من ........سمیرا چه لبلسی چه سلیقه ای چه ترنم گلی

ترنم و باران انشالله بزرگ هم شدن دوستای خوبی میشن و هوای هم و دارن


ماشالله به جفتشون همچنین محمد رضا خان


ممنون عزیزم...لطف داری...
انشاالله...
كتي(مامان آقا مهديار)
11 تیر 92 19:36
وااااااااااااي اين فرشته نباتي كيه؟؟؟؟؟؟؟؟
من بخورمشششششششش


ااااااااااااااي جونم
ماشالله
عروسكي تو والاااااااااااااااااااااااااااااا



لطف داری خاله کتی
كتي(مامان آقا مهديار)
12 تیر 92 16:30
هههههههههههههههههه
ايولا
دمت گرممممممممممممم


چرا؟
فاطمه مامان الينا گلينا
12 تیر 92 16:57
جيگر شو عروس خوشگله


ممنون خاله...
الی مامی آراد
12 تیر 92 17:33
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون




به روی چشم..
فاطمه
15 تیر 92 13:18
سلاااااااااااااااااااام
وااااااااااااای که چقد دلم واسه این فرشته تنگ شده بود
چه خوشکل شدی عزیزدلم
بوووووووووووووس
این اقا محمدرضا کیه؟
عروسیه؟
عروسی کی هست؟
مبارکشون باشه


سلام فاطمه جان...خوبی خانم؟محمدرضا جان پسردایی بابای ترنم است.عروسیه یکی از اقوام شوهرم است.ممنونم گلم.
اتنا مامان نگین
15 تیر 92 19:34
سلام خانومی /ممنون از حضورشما/


ممنونم گلم..
لاله
19 تیر 92 15:28
هزار ماشالا چه ناز شدی جیـــــــــــــــگر


ممنون خاله لاله...لطف داری...
محبوبه مامان ترنم
28 تیر 92 13:12
هزار ماشاالله. چه جیگر شده این عروسک توی این لباس خوشگل. ماشاالله .
بوس واسه این خانم خوشکله.


ممنون خاله محبوبه...
میترا
22 مرداد 92 10:44
سلام چه دختر نازی دارید هزار ماشاالله
لباسش منو کشته


ممنون میترا جان...لطف دارید...ممنون که به ما سر زدید...