ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

....کاش چشم گل زهرا به دل ما افتد!!!

1392/4/3 17:18
374 بازدید
اشتراک گذاری

گفتم به مـــهـدی بر مــــن عاشق نظر کن
گفتا تو هم از معـــصیت صــــرف نظر کن


گفتـــــــم به نام نامــــــیت هر دم بنـــــازم
گفتـــــــا که از اعمال نیکـــــت سرفرازم


گفتـــــــم که دیدار تو باشــــــد آرزویـــــم
گفتـــــا که در کــــوی عمل کن جستجویم

گفتـــــــم بیا جانـــــم پر از شهد صفــا کن
گفتــــا به عهـــد بنــــــدگی با حق وفا کن

گفتم به مــــهدی بر من دلخستـــه رو کن
گفتـــــا ز تقوا کسب عـــز و آبــــــرو کن

گفتــــم دلم با نور ایمــــان منجـــــلی کن
گفتــــا تمســـک بر کتاب و هم عمـل کن

گفتـــــتم ز حــــق دارم تمنای ســـــکینه
گفتــــا بشوی از دل غبــــار حقد و کینه

گفتم رخــــت را از مــــن واله مگردان
گفتــــا دلی را با ســـتم از خود مرنجان

گفتم به جـــان مـــادرت من را دعا کن
گفتـــا که جانت پاک از بهـــــر خدا کن

گفتم  ز هجران تو قلبـــــــی تنگ دارم
گفـــتا ز قول بی عمــــل من ننگ دارم

گفتـــم دمی با من ز رافت گفتـــگو کن
گفتـــا به آب دیده دل را شســــتشو کن

گفــتـــم دلــــــم از بنـــد غم آزاد گردان
گفتـــــــا که دل با یاد حق آبــــاد گردان

گفتم که شــــــام تار دلها را ســحر کن
گفتا دعا همــــواره با اشــک بصر کن

گفتم که از هجران رویـــــت بی قرارم
گفتا که روز وصــــــل را در انتـــظارم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آلا
6 تیر 92 1:58
سلام عزیزم
خوبی؟ ترنم خوبه؟
من یه نظر واست فرستاده بودم اما فکر کنم ارسال نشده
چون تاییدش نکرده بودی
ممکنه هم داست خوشایند نبوده
به هر حال دوست داشتم که با هم دوست شیم
همیشه همه ادما دوستایی که دارن یا از طریق درس و مدرسه و دانشگاهه یا از طریق همسایگی
اما شاید بشه اینطوری هم دوست پیدا کرد و دوستای خوبی برای هم شد
اگه دوست داشتی تا یه روز با دخترامون بریم دم آب هم دیگه رو ببینیم
آبم که تا چند وقت دیگه میبندن دوباره


سلام آلا جان..عزیزم نظر قبلیت را به صورت خصوصی گذاشته بودی که نمایش داده نمیشه .
گلم راستش من فعلا شرایطم جوری نیست که بتونم با دختری از خونه بیام بیرون...اخه من فقط صبح تا ظهر میتونم که اون موقع هم هوا خیلی گرمه..فعلا دوست های مجازی باشیم تا ببینیم چی پیش میاد..