ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

.........یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1392/2/16 18:47
306 بازدید
اشتراک گذاری

یعنی میشه اونروز برسه که کفش های پاشنه بلند من رو بپوشی و ادای خانم بزرگ ها رو دربیاری؟

یعنی میشه اونروز برسه که توی حمام رو دو تا پاهای کوچولوت بایستی زیر دوش تا من موهات رو شامپو بزنم ؟

یعنی میشه اونروز برسه  که یه صندلی بزاری زیر پات و به زور تلاش کنی تا مثلا ظرف بشوری ؟

یعنی میشه اونروز برسه که یه بٌرس دستت بگیری و مثلا آرایشگر بشی و موهای منو مدل بدی؟

یعنی میشه اونروز برسه که واسه عروسکت مامان بشی و بهش غذا بدی و لباسش رو عوض کنی؟

یعنی میشه اونروز برسه که بابا از بیرون بیاد و تو با ناز ازش بپرسی باباجون ، چی واسم آوردی؟

یعنی میشه اونروز برسه که تو مامان بشی و من دخترت و با هم مامان بازی کنیم ؟

یعنی میشه اونروز برسه که دفترهای نقاشی ات رو زود تمام کنی و ذوق دفتر جدید دلت رو شاد کنه؟

 

آخ ... که دلم ضعف میره  از این همه روز قشنگی که پیش روست !

آره میشه ، میرسه اون روزهای قشنگ که تو با دلبری هر چه تمام تر من و بابا رو عاشق تر کنی !

این روزها که داره مثل باد میگذره تنها چیزی که میتونه آرومم کنه رویاپردازی های من و باباست و تصویری زیبا از آینده ای به قشنگی امروز !

عاشقتم ترنمم ، عاشق دلبری های منحصر بفردت!

انگار ذاتی است این ناز و اداها  !

ادامه بده .

این عاشقانه ها بدجور به دلمان مینشیند !

 

خدایا تا هر چه میتوانی دخترانه هایش را بیشتر  کن ! پرناز و ادا ، پر کرشمه ، پر احساس ، لطیف ، مهربان و پاک !

و این هم یک عکس سه نفره از ترنم و میعاد و بهراد

(البته طوطی خونه ما اسم ها را اینجوری میگه: نَنَنُم ، ایاد ، بباد )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان بنیتا
17 اردیبهشت 92 15:51
آخی چه با احساس و قشنگ نوشتین ..انگار همه حرفای دل منم بود برای دخترم
ببخشید عزیزم یه سوال شماهم اصفهانی هستین؟از عکس کنار زاینده رود این جوری به نظرم رسید


سلام عزیزم...ممنونم...بله ما هم از نصف جهان هستیم و عاشق اصفهان..
الهه
18 اردیبهشت 92 17:18
قربونش برم گلی خانوم را.


ممنون الهه جان.خدا نکنه...شما الهه دختر دایی من هستید یا یه الهه ی دیگه؟؟؟؟؟؟
فاطمه
20 اردیبهشت 92 17:14
سلام عزیزم من بهتون سرمیزنم فقط نظرنمیزارم ببخشید گلم


سلام فاطمه جان...ممنون از حضور همیشگیت....
الهه
22 اردیبهشت 92 17:23
سلام عزیزم

من همون دختر دایت هستم که نتونستم بیام خونه تون و تو دلم مونده و نکردم یک زنگ بهت بزنم








سلام به روی ماهت....انشاالله نی نی نازت که به دنیا اومد با هم تشریف بیارید....قدمتون روی چشم....


نیلوفر
24 اردیبهشت 92 0:45
____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

خدا حفظش کنه ما آپیم خاله جونم


ممنون عزیزم...به روی چشم..حتما سر میزنم..
مرمر(مامی کسرا)
24 اردیبهشت 92 3:07
ایشالا میرسه همچین روزی....من شما رو لینک کردم...وبتون خیلی خیلی خوشگل و باصفاست....سر بزنید خوشحال میشم...




ممنون..لطف دارید...من هم لینکتون کردم.ماشاالله به این گل پسر...خیلی نازه...خدا حفظش کنه.


كتي(مامان آقا مهديار)
24 اردیبهشت 92 16:03
سلام
سلامممممممممممممم
ماشالله عروسك
ماشالله
چه خانوومممممممممممممممم شدي نازدونه
انشالله ميرسه سميرا جوني
دوستتون داريممممممممممممممممممممم



بوس


ممنون کتی جون...
الينا گلينا
4 خرداد 92 13:47
سميرا جون چشم بهم بزني اون روز اومده .زودتر از چيزي كه فكرشو مي كني


میدونم عزیزم...باورم نمیشه ترنم 20 ماهه شده...چه قدر زود گذشت..