ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

.......دل نوشته ای برای ترنمم در سالروز تولدم!!!

1392/2/8 4:02
358 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم تو 19 ماهه شده ای و من 26 ساله . می خواهم چند کلامی با تو حرف بزنم .

هر سال وقتی به روز تولدم نزدیکتر می شدم همیشه شادمان بودم ولی  امسال از اینکه تو به دنیای بزرگترها نزدیکتر شده ای هراسیدم . دنیایی که می خواهم برایت تشریح کنم که تو با آگاهی تمام  واردش شوی ...

 

نازنینم ، دنیای ما بزرگترها دنیایی است پراز آدم های رنگارنگ . پراز حیله و فریب . دنیایی که با تمامی لذت و شیرینی اش بسیار ترسناک است . سعی کن در این دنیا به کسی اعتماد نکنی . خنجری که ازپشت وارد تن نازت می کنند آنچنان در اعماق وجودت نفوذ می کند که بدون آنکه خودت متوجه باشی از دست می روی.

 

کودکم !!! دلبندم !!! می گویند که دختر بچه ،  مادرش را الگوی خودش قرار می دهد . اما من از تو می خواهم راه فاطمه را برگزین . راه درست زندگی کردن تو فقط راه اوست . فاطمه گونه زندگی کن تا همیشه انگشت نمای جمع باشی .

 

سعی کن موفقیت را هدف زندگی ات قراردهی با آن پیش روی . آرزو دارم تورا دربلندترین جایگاه ها ببینم . حاضرم بخاطر تو از هر چیزی در زندگی بگذرم ، اما تو همیشه خوشبخت و شاد و موفق باشی.

 

عزیزکم دوست دارم تمام وجودم را فدایت کنم و تمام کارها و سختیها را انجام دهم تا تو همیشه سربلند در بین دوستانت باشی. خانواده کوچک سه نفره ای که گرمای صمیمیتش هر غریبه را مدهوش کند . خوشبختی تو خوشبختی من است .

 

هر روز که نگاهت می کنم نگاه معصومت مرا با خدا آشنا می کند . با وجود تو فقط امید به زندگی در وجودم نقش می بندد . از نفسهای توست که من نفس می کشم . صدای طپش قلب کوچکت آرامش بخش قلب شکسته و تن خسته ام می باشد .

 

کودکم !!! تک ستاره وجود من سعی کن با مادرمثل یک دوست باشی . قول می دهم در تمام سختیها و مشکلات در کنارت باشم . پاره تنم ،  با دیده باز به اطرافیانت نگاه کن . نگذار رنگ پلیدی در وجودت ریشه اندازد . نگذار گرگهای انسان نما خودشان را در قلب و در زندگی ات جای دهند . این دنیا دنیای امتحان و آزمایش است .زندگی اصلی ما در دنیای دیگری است .

 

نگذار در دنیای دو روزه ای که زنده ایم ،مشکلات در وجودت حمله ور شوند . تو می توانی . می دانم و پی به وجود تو برده ام . تو باهوش و پر از انرژی هستی . سعی کن همیشه ازانرژی ات در راه درست استفاده کنی. همانگونه که از همان کودکی در گوشت زمزمه کرده ام تو باید به درجات عالی برسی .

 

این بار دیگر نوبت توست که دست مرا بگیری و کمک من باشی . آری آن روز تنها آرزویم دیدن خوشبختی و موفقیت توست . دوست دارم دیگر هیچ نگرانی از تنها گل زندگی ام از تک ستاره وجودم نداشته باشم . آنقدر از تو مطمئن باشم و بدانم که از پس مشکلاتت بر می آیی . بدانم که آنقدر فهمیده و زرنگ شده ای که نمی گذاری در زندگی تورا به بازی بگیرند . آن روز روز خوشبختی من است .

 

زیبایم زندگی فقط مادیات نیست. فقط پول و آرایش  و لباس شیک پوشیدن نیست . خدای زندگی ات را هیچ گاه فراموش نکن. با او باش و بدان هرلحظه کنار توست . حتی مهربانتر از من و پدرت . همیشه پاسش بدار. هرلحظه که می گذرد در برابر درگاهش سجده شکر به جا آور. بدان که از اجدادمان نقل قول شده که شکر نعمت ، نعمتت افزون کند ....

 

عزیزم ، زیبای زندگی مادر  در سالروز تولدم به داشتن  تو  و پدرت و کسانی که دوستمان دارند افتخار می کنم و سجده شکر به جا می آورم .(5 اردیبهشت 1392)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)