ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

.....سلام بر تو ای بانوی مهربانی اما چه زود وقت خداحافظی رسید!!!

1392/1/25 2:56
696 بازدید
اشتراک گذاری

شهادت بانوی گل و ریحان بی بی دوعالم شفیعه روز جزا حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را به محضر حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) و همه مسلمانان وشیعیان  جهان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم . 

 

 

خواستم از تو بنویسم، اما قلم توان نوشتن نداشت.....

هرچند که بزرگی تو در ابعاد کوچک کلام نمی‏گنجد، امّا قطره ‏ای از تو نوشتن، دریای متلاطم عاشقان تو را آرام خواهد کرد و ساحل وجودشان را دیگر جزر و مدّ بی قراری فرا نخواهد گرفت. از تو نوشتن، آبی آرامش است، ای آسمان همیشه آبی عشق.

آن‏گاه نوشتم « فاطمه »، زیباترین نام عالم، دختر نبی خاتم ، همسر حیدر ، بهترین مادر، یاسی از باغ همیشه سبز نبوّت، که بوی عطرِ معرفتش تا قیامت، در کوچه‏ های حقیقت پیچیده خواهد بود.

سنگ‏ها بر سوگ تو ندبه می‏خوانند؛ در غروبی که شاخه‏ ات را شکسته بودند.
امشب، جای پای دوست، در خانه خالی است و ترنم مهربانی، بی‏ حدیث حضور او، خاموش است.
علی، شبانه یاس می‏کارد! شبانه، داغ دلش را به خاک می‏گوید؛...

مدینه : دلم تنگ است و در اشک سفر کرده ام. دلم هم سو با کبوترانت، مرثیه های انبوه دارد. ناله های زهرایی دارد و شعله شعله، روضه های مفصّل. دلم طاقت ندارد به جانب بغض بچه های علی، پر بگشاید. خیلی از آه ها را به شعر درآورده اند؛ اما خانه آتش گرفته علی، چیز دیگری است که شاید هیچ مرثیه ای آن را نسروده باشد.....

 

یا علی رفتم بقیع اما چه سود
هرچه گشتم فاطمه(س) آنجا نبود
یا علی قبر پرستویت کجاست؟
آن گل صد برگ خوش بویت کجاست؟
هرچه باشد من نمک پرورده ام
دل به عشق فاطمه خوش کرده ام
حج من بی فاطمه (س) بی حاصل است
فاطمه (س) حلال صدها مشکل است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ایسا
26 فروردین 92 0:06
ما زنده به لطف و رحمت زهرائیم / مامور برای خدمت زهرائیم روزی که تمام خلق حیران هستند / ما منتظر شفاعت زهرائیم . . . یا زهرا(س)