ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

مادرانه ای دیگر به بهانه تولد!!!!

1391/7/9 2:10
507 بازدید
اشتراک گذاری

ترنم کوچکم !!!!

یک سال از آمدنت به این دنیا می گذرد.....سال ها روبروی تو صف کشیده اند....

منتظرند هر روزشان را پربار کنی ..هر فصلشان را رنگین از خوشحالی مردمان کنی...

ترنم نازنینم !!

روز تولدمان خنده ها از بودنمان نیست....خوشحالی ما از فرصتی است که در دستان ماست...

فرصتی نه چندان بلند و نه خیلی کوتاه....به اندازه یک عمر که باید کشت کنی ، کاو کنی ، گشت بزنی ، خنده کنی .......

روز تولد باید فکر کنی به هر آنچه تا امروز کردی و تا فردا باید...

هر آنچه پیش روی توست را بنویس و به خاطر بسپار که این فرصت گریزپاست...

ترنم فرشته خوی من!!!

روز تولد  تو یادآور عشق است....عشق برای من برای پدر، عشق از سوی پروردگاری که فرصت با تو بودن را به ما داد........

عشقی که برای شکرانه اش هر سال تولدت را هزار برابرش سجده کنم باز هم کم است.....

ترنم من تولدت مبارک....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

غزال
9 مهر 91 21:45
بزرگ شدی قشنگ شدی ،
شدی مثل عروسک...
عزیز من ، گل من
تولدت مبارک


ممنون غزال جان.....تو که دیگه ارشدت را هم گرفتی و درس نداری..کی میای اصفهان؟
مامان تسنيم
10 مهر 91 18:37
ترنم نازم يک ساله شدنت را به خودت بعد به ماماني مهربونت تبريک ميگم...
هزا شاخه گل بوسه تقديمت باد



ممنونم مامان تسنیم عزیز.
غزال
10 مهر 91 22:08
سلام سمیرا جون
این روزا کمی گرفتار و خیلی داغونم
به محض اینکه اومدم خبرت می کنم عزیزم
دعامون کن دوست مهربونم



خدا نکنه داغون باشی......انشاالله که هر چی زودتر مشکلاتت حل میشه.به امید دیدار
ناهيد مامان فاطمه گلي
21 مهر 91 7:27
باينكه گذشته ولي مباركه انشالله صدساله شي


ممنون...
سحر
10 آبان 91 12:17
دخترتون خیلی خیلی نازه......خدا براتون حفظش کنه


ممنون سحر جان...لطف داری عزیزم...ممنون که به ما سر زدی
...............
15 آبان 91 9:25
vay khoda che har doshon nazan....
naziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


سلام.ممنون که به وبلاگمون سر زدید...شرمنده منظورتون را از هر دوشون نفهمیدم....کدوم دو نفر را گفتید؟
...............
17 آبان 91 20:56
منظورم باران خانم و ترنم خانم رو میگم....
آخه من هم به وبلاگ باران وهم به وبلاگ ترنم جون سر میزنم وبا هردوی گلشون آشنا هستم....


ممنون.لطف دارید...