ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

مادرانه ای در سالروز تولد!!!!

1391/7/8 9:21
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

برای زیباترین زمزمه هستی " ترنم "

                                                                                                     

ترنمم!!!!

به چشمان تو می نگرم و سر سبزی دشت ها را به فراموشی می سپارم....

تبسم معصومانه تو مرا از نگاه به غنچه ی نو دمیده در صبحگاه بهار بی نیاز میسازد...

به چشم من ، ستاره ها دیگر در تاریکی شب درخششی ندارند....

نهال محبت تو  سرسبزترین سبزینه ای است که در بوستان عمرم کاشته ام...با اشک دیدگانم جوانه ات را آبیاری میکنم...و با بوسه های گرم مادرانه ، جوانه وجودت را قدرت می بخشم تا شاخ و برگت قوی شود و سایه گستر عمرم شوی.....

با وجود تو دیگر  پروانه ها  به غنچه های گل سرخ روی آور نمیشوند.....

با آمدن تو دیگر عطر و مستی دیرینه در نسیم نیست...

تا گلبرگ بدن تو را در نوازش انگشتانم دارم به شبنم لطیف صبحگاهی دست نخواهم زد....

سحرگاهان نوای مرغان چمن بیدارم نمی کند تا صدای گرم  و زندگی بخش تو در گوشم طنین می افکند...

من با تو ، زندگی را با همه آنچه در خاطر داشتم معنا می بخشم...

حالا تو را دارم...تو را....

 

ترنم من!

كنارم بمان كه به دستهاي گرم تو محتاجم، نگاهم كن كه از چشمان نافذت جان بگيرم، صدايم كن تا ترنم عشقت در لحظه لحظه هايم طنين افكند. عاشقانه دوستت دارم...  

 

عزیز دلم !!!!

 وقتي تو را در آغوش مي گيرم و مي بوسم از تمام خستگي ها و دلواپسي هايم فارغ مي شوم و با تو به اوج آرامش مي رسم.

 وقتي مرا در آغوش مي گيري و مي بوسي مهربانيت را حس مي كنم و آن لحظه قشنگترين لحظه ي زندگي من است.

 وقتي « ما ما ،ما ما» صدايم مي كني خدا را شاكرم كه مرا لايق اين نام زيبا دانسته است.

قلبچونان از ترنم تو سر شارم كه ثانيه به ثانيه در مدار ذهنم چرخ مي زني و هر لحظه فقط تو را از خدا آرزو مي كنم فقط تو را...ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان جون
8 مهر 91 15:24
دخنر گلم ایشالا صد ساله بشی.تولدت مبارک


ممنون مامان جون...بوووووووووووس
خاله مرضیه
8 مهر 91 15:24
هوراااااااااااااا تولدت مبارک.....بوس بوس


ممنون خاله.....دیدی عکس ژله ای که درست کردی را گذاشتم.......خیلی زحمت کشیدی.....انشاالله بتونم جبران کنم.....


خاله الهام
8 مهر 91 15:25
ترنم گلی تولدت مبارک عزیزم خیلی خیلی دوست دارم.


ممنون خاله........خیلی دوستت دارم....بوووووووووس
ممنون کلی شب تولدم زحمت افتادی.جبران به خیر...
كتي(مامان آقا مهديار)
8 مهر 91 15:44
ترنمي دوستت داريممممممممممممممممممم


ما بیشتر....