ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

تولد یک سالگی (قمری ) ترنم بانو!!!!

1391/6/29 3:13
1,124 بازدید
اشتراک گذاری

درست در همین شب بود که خدا ، آسمان دلم را میهمان فرشته ای به نام ترنم کرد و دلتنگی های ٩ماهه ام جای خود را به همنشینی عطر اقاقی و بابونه داد .

دخترکم!!! درست یک سال قمری است که  "دوستت دارم" با چشمهای تو برای ما معنی دار شده...

بر اساس تقویم قمری٬ دخترکم در چنین شب پربرکت و با شکوهی که مصادف با میلاد بانوی آب و آیینه حضرت فاطمه معصومه بود ، چشمهای نازش را به این دنیا گشود و قدمهای کوچکش را بر چشمهای ما گذاشت...

*ترنمم!!!!! لبخندت زمستان را کنار می زند و بهار را شکوفا میکند *

چه فرقی  دارد امروز باشد یا یک سال پیش ..من هر  لحظه می رویم و شکفته میشوم ... من هر روز مادر می شوم...

من امروز  مادر  می شوم 

تولدت مبارک نعمت کامل زندگی ام  

یک سالگی ات  فرخنده  

عمرت دراز مثل ارزوهایی که برایت دارم 

روزهایت پر نور  مثل لحظه ایی که برایت دعا میکنم 

شب هایت پر مهتاب  مثل ماهی که در زندگی من درخشید 

دست هایت پر مهر   

پاهایت پر تلاش 

زندگی ات پر برکت 

روزگارت لبریز از شادی های بزرگ و عمیق 

به دنیای ما خوش  امدی فرشته آسمانی

قدم هایت روی قلب من است.

        بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com       بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com       بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com       بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

پارسال در این روز خدا یه گل زیبا به ما داد ...

آره تو همون فرشته زیبا هستی که با زيبايي خودت زندگیمان را زيباتر کردی.

تو این یکسال با تو عاشقی کردیم، آخه با تو عشق رو از نوع دیگه ای شناختیم.

تو نگاهمون رو عوض کردی ، به عشقمون رنگ و بوی دیگری بخشیدی و زیباترش کردی.

فرشته آسمانی مامان، یکسال در آسمانها سیر کردم ، یکسال به برکت وجودت مادر بودم .

نازنین دل مامان خدا رو شکر میکنم که سهم ما از فرشته های آسمون تو بودی .

زیبا ، باهوش ، سالم ، مهربان و ناگفته نمونه شیطون و شیرین.

پروردگار مهربان یکسال کمکمون کرد تا از تو نگهداری کنیم ، باز هم ازش میخوام کمکمون کنه تا در نگهداری و تربیتت کوشا باشیم.

ازش میخوام سایه پر مهرش رو بالای سرت نگه داره و تو رو در پناه خودش ایمن نگه داره.

 خدای مهربان سپاس بخاطر این هدیه زیبا که به ما عطا کردی.

 پروردگار بزرگ و بی همتا شکر که همیشه همراهمان بودی .

ترنمم ، تولدت را به شکرانه  یکسالگی پدر و مادر شدنمان جشن میگیریم.

 

 این هم کادوی بابایی به دختر گلی به مناسبت تولد قمری و روز دختر:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آسمان
29 شهریور 91 8:19
تولدت مبارک ترنم جوووون
ایشالا سایه مامان و بابا همیشه بالای سرت باشه خوشگل خانوم


ممنون آسمان جان که به ما سر زدید...
مامان تسنيم
29 شهریور 91 11:15
عزززززيم چه شب قشنگي به دنيا اومدي عسل من....
تولدت مبارک عسلکم....
برايت آرزوي سلامتي و خوشبختي دارم




ممنون خاله جونم.....من قرار بود روز تولد امام رضا (ع) به دنیا بیام...اما 10 روز زودتر و روز میلاد حضرت معصومه به دنیا اومدم....در عوض امسال جشن تولد یک سالگیم همزمان با میلاد امام رضا است...
اليناز
29 شهریور 91 11:28
ترنمم عروسك كوچولو تولدت مبارك

انشالا هميشه سالم باشي و سايه مامان و بابا هم بالاي سرت باشه.

دوستت دارم كوچولوي ناز و مهربون


ممنون خاله الیناز....انشاالله هر چی زودتر فرشته کوچولوی شما هم صحیح و سالم میاد توی بغلتون...
خاله مرضیه
29 شهریور 91 19:17
گل من چند روز دیگه اون تولد اصلیت می یاد همشو بهت تبریک میگم


ممنون خاله.....تبریک خشک و خالی که فایده نداره....
رومینا
29 شهریور 91 22:22
تولدت مبارک ترنم جانم عسل خانومی

سمیرا جان این لباس خیلی بهش میاد چقدر عکسش خاص شده
چه کفش نانازی داری ترنم جونم
ماه زمین و آسمونی



ممنون رومینا جان...لطف داری عزیزم.....خیلی خوشحال میشیم که به وبلاگمون سر میزنی...
مامان تنها
30 شهریور 91 2:42
ترنم عزیزم تولد مبارک باشهههههههههه
ایشالله همیشه زیر سایه خانم معصومه باشی گلم.
بوسسسسسسسسسسس


ممنون فاطمه جان که به وبلاگم سر زدی......انشاالله که هر چی زودتر صاحب به فرشته ناز میشی و دیگه با اسم مامان فاطمه برام نظر میزاری نه مامان تنها...انشاالله که حضرت معصومه خیلی زود عیدیت را میده..
كتي(مامان آقا مهديار)
31 شهریور 91 17:49
ترنم بهاري من
تولدت مبارك عشقم
اين روزها حال من زياد خوب نيست
بيماري مهديار و وزن نگرفتنش و ..........
داغونم كرده
ببخش بايد زودتر ميومدم و تبريك ميگفتم
ولي بدون خاله كتي هميشه عاشقته
انشالله عمر طولاني وبرپركت، باعزت زير سايه مامان و بابا داشته باشي عشقم
بوسسسسسسسسسسسسسس




ممنون خاله کتی که به وبلاگم سر میزنی....انشاالله که هر چی زودتر حال مهدیار خوب میشه...نگران نباش...
منا مامان الینا
5 مهر 91 12:50
عزیزم چه دختر نازی داری
ماشالا عین فرشته ها که نه خود خودیه فرشته کوچولوی دوست داشتنیه
ببوسش واسم و انشالا روزشمار زندگیش هزار رقمی بشه!


ممنون منا جان.لطف دارید.......شرمنده کردید به وبلاگم سر زدید......