ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

دل نوشته ای برای ترنم!!!!!

1391/4/6 15:00
948 بازدید
اشتراک گذاری

 فرشته معصوم کوچک که این روزها بزرگ‌تر شدنت خبر از دنیای جدیدی می‌دهد که قرار است تجربه کنیم

ترنم آمدنت برایم فقط مادر شدن را نیاورد، همه ارزشهای انسانی و همه آنچه آموخته بودم را فرا گرفت

تو فقط یک کودک در دامان من نیستی

تو گنجینه‌ای هستی که خداوند به امانت به ما سپرد و من و پدر هرآنچه باید برای درخشش تو انجام می‌دهیم

اما می‌ترسم، می‌ترسم محبت‌هایم و احساساتم دری به رویت ببندد

می‌ترسم آنقدر عاشقت باشم که عشق نباشد، بندی شوم نگذارم پرواز کنی

نازمن، اگر روزی بر تو خروش گرفتم مرا ببخش

اگر روزی دریاچه صبرم دریا نشد، تو صبوری کن

دنیای من، آهنگ مادری من طوفانی نیست!

هیاهو ندارد، آرام است

چشمانی است که همه جا دنبال توست، حتی اگر حرفی نزم

دلی است که همیشه نگران توست، حتی اگر در خواب باشی

آغوشی است که همیشه منتظر توست، حتی اگر در آغوش دیگری باشی

ترنمم!

ببخش مرا، شاید نخواهم دنیا برایت آسان باشد

طلا هر قدر آتش ببیند خالص‌تر می‌شود!

ببخش اگر بعضی روزهای تو با بچه‌های دیگر یکسان نبود

همه آنچه مردمان زندگی می‌کنند همیشه درست نیست!

من هر که باشم سوای مادر بودن تو انسانم

من نیز خطاها می‌کنم

ببخش مرا و اجازه بده من نیز با تو بزرگ شوم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نی نی های حاجی-مامان مریم
6 تیر 91 15:12
سلام ترنم خانم از مامانت تشکر کن بخاطر کلیپ صوتی که روی وبت گذاشته
اشکم رو در آورد
بخاطر حال خوشی که بهم دادی ممنون گلم


خواهش میکنم عزیزم.خودم عاشق این کلیپ هستم.چند تا از دوستان بهم گفتند خیلی تکراریه دیگه عوضش کن اما دلم نمیاد........
غزال
6 تیر 91 20:50
سمیرا این متن های خفن رو از کجا دو در می کنی؟!!
(در ضمن من گفتم تکراری شده این آهنگت؛
که کلا ما عادت کردیم شما رو تحویل نگیری!! )


دلم نمیاد آهنگ را عوض کنم به خدا....متن ها و شعرها را از پروین اعتصامی ، حافظ ، سعدی ، سهراب سپهری دو در کردم........