ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

تقدیم به پدر عزیزم

1390/11/14 1:28
913 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترم:

خوش به حالت...خوش به حالم
من پدری دارم که دیوانه وار دوستش دارم و فداکاری راهمیشه از او دیده ام

پدرم خسته بود اما شکسته نبود . دلتنگ بود اما نظر تنگ نبود . دل‌خور بود اما حسرت‌خور نبود . زخم خورده بوده اما منتقم نبود . مصمم بود اما متعصب نبود . معتقد بود اما متحجر نبود . اهل عقیده بود اما اهل خرافه نبود . دستگیر بود اما حالگیر نبود . مرامش مدارا و مروت بود. دست پدرم خیر بود . قدم پدرم خیر بود . کلامش خیر بود.................

خوش به حال تو که پدری داری که برایت فداکار است و وجودش عشق و مطمئنم تو عاشق پدرت خواهی شد همانگونه که من عاشق پدرم شدم.................         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مدرسه مامان ها
8 تیر 90 18:04
سلام مامان مهربون ان شاءالله به زودی ترنم زیبای زندگی شما هم به این دنیا میاد و چشم مامان و باباش رو روشن می کنه مدرسه ی مامان ها منتظر نظرات مفید شماست
اليناز
28 تیر 90 1:28
سميرا جونم متنت خيلي عالي بود خوش به حال ترنم كه همچين مامان با ذوقي داره