ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

200 روز با ترنم!!!!!!!!

1391/2/1 20:50
734 بازدید
اشتراک گذاری

 

خانوم کوچولوی200 روزه من... هر دوره از زندگی، شیرین و سراسر خاطره است. هرچند نمی توانم ایام 200 روزگی خودم رابه یاد بیاورم ولی نهایت تلاشم را میکنم اگر روزی تو بتوانی این ایام را به خاطر بسپاری با به یاد آوردنش حلاوت یک خاطره شیرین را  در یادت مزمزه کنی... روزها بارها باهم می خندیم و بازی می کنیم  و میخوریم و زور زورکی شاید بخوابیم!! و ممکن است  حتی قهر و دعوا هم بکنیم ولی عشق پاک و خالصانه ام را  از اعماق وجودم یکپارچه تقدیمت میکنم تا مامان را به خاطر گاهی بی صبر بودنش باز هم شیرین در یاد نگه داری. تو پاره تنم ،دردانه ام، و همه دنیای منی و من بدون تو دیگر هیچ هیچم... خوب زندگی کن و لذت ببر...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

khanoom amu
1 اردیبهشت 91 20:55
ey joon enshallah 200 salegit
daste mamanet dard nakone che active


خانم عمو ممنون.مامان من همیشه اکتیو بوده شکر خدا. هر کسی وبلاگم را دیده این را گفته......
سمانه مامان محمدباقر
2 اردیبهشت 91 19:50
سلام ماشالله به ترنم جون
خيلي نازه خدا نگهش داره عزيزمو
سميرا جون دستت درد نكنه واقعا خيلي با سليقه اي


ممنون سمانه جان.......خدا محمد باقر گلت را برات حفظ کنه...
غزال
2 اردیبهشت 91 22:16
غزال جان ممنونم ولی تو دوباره بخون.درسته..............هههههه


اليناز
3 اردیبهشت 91 0:27
ماشالا هزار ماشالا به ترنم و مامان با سليقش
خدا براتون حفظ كنه گل خوشگلتون رو


ممنون الیناز جون....انشالله هر چه زودتر خدا دلت را شاد کنه......
كتي(مامان آقا مهديار)
3 اردیبهشت 91 8:44
اي من قربون اون قد و بالات بشمممممممممم 200 روزه ي من
عاشقتمممممممممممممم زيباترين دختر دنياااااااااااااا
ماشالله ماشالله چشمممممم حسودات كوووووووووور بشه خاله
ترنمم براي خاله كتي و مهديار دعا كن خيلي بهش احتياج داريم
بازم ميگم عاشقتم عروسك زيباي من



ممنونم خاله کتی.به روی چشم..قابل باشم حتما

كتي(مامان آقا مهديار)
3 اردیبهشت 91 8:45
بزن اون دست قشنگه رو براي سميراااااااااااا جونم ماشالله سميرااااااااا تو بهترين مامان دنيايييييييييييييييييي عزيزم
صدیقه مامان محمد و هدی و مهدی
3 اردیبهشت 91 19:28
سمیرا جونم وبلاگت تکه به خدا خلاقیت و سلیقت تو درست کردن وبلاگ و انداختن عکسا بی نظیره خوش به حال ترنم که مامانی به با سلیقگی و با حالی مثل تو داره من که عمرا به پای خلاقیت و تلاش تو برسم تو مامانا تکی به خدا خوش به حال ترنم با این مامان گلش


ممنون عزیزم.لطف داری........
صدیقه مامان محمد و هدی و مهدی
3 اردیبهشت 91 19:30
سمیرا جون وبلگ منم لینک کن اگه خواستی عزیزم خوشحال میشم

صدیقه جان لینکت کردم فقط نمیدونم چرا من نمیتونم توی وبلاگ فرشته هات نظر بزارم...... وبلاگ های بلگفا برای من قسمت نظراتش باز نمیشه..