ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

........تو را دوست دارم بی هیچ دلیلی!!!!

1394/5/12 13:39
1,276 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دانــم
چــرا بیــن ایــن همــه آدم
پــیــله کــرده ام
بــه تــو
شــاید فــقط با تــو
پــروانــه می شـــوم

 

دخترم چقدر زود بزرگ میشوی؟برای چه این همه شتاب داری؟برای من هیچ لذتی بالاتر از تماشای بالیدنت نیست اما اینگونه که تو میروی میترسم از تو جا بمانم. دختر قشنگم خورشیدکم انگار همین دیروز بود که من صدف تو بودم و تو مروارید من انگار همین دیروز بود که مرواریدم را به دریای پرتلاطم این دنیا سپردم تا جایی بیرون از من زندگی کند نفس بکشد ببالد.

میوه ی دلم روزهایی که میگذرند باز نمیگردند و روزهایی که می آیند من برای آمدنشان لحظه شماری میکنم و فردا برای رفتنشان بی تابی خواهم کرد من جرعه جرعه ی این لحظات ناب را سر میکشم.

تو را دوست دارم به خاطر تمام زیبایی هایی که از این دنیای نازیبا نشانم دادی تو را بی هیچ دلیلی دوست دارم . .

پسندها (2)

نظرات (0)