ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

نظرات (2)

maman aryan
23 اردیبهشت 94 22:44
che khobe ke bargashtin maman taranom jan omidavaram be hamey arezohaton baray farzandetooon berid az mabadash ke salamatist ta maghsadash ke aghebat bekhirist va dar in miyan ham mabaghie arezooha
نگارنده:سمیرا
پاسخ
ممنون مامان آرین عزیز...خیلی لطف کردید که به ما سر زدید...خوشحالم از اینکه دوست های خوبی مثل شما دارم..
negar
31 اردیبهشت 94 19:49
سلام. خدا حفظ كنه ترنم جان رو... ايشالا سلامت باشه زير سايه پدر و مادر, بزرگ بشه. منم اگه يه روزي دختر دار بشم دوست دارم اسمش ترنم باشه و مثل دختر شما ناز باشه. ازتون يه خواهش دارم براي خواهرم دعا كنيد. در حسرت اولاده و من از خدا ميخوام به معصوميت دختر شما اولاد بده بهش. ممنون ميشم دعا كنيد, از همه التماس دعا دارم. اونقدر شب و روز دعا كرديم كه ديگه اميدمون به دعاي ديگرانه حتما دل شما اونقدر پاكه كه خدا اين فرشته ي كوچولو رو بهتون داده
نگارنده:سمیرا
پاسخ
سلام نگار جان...لطف دارید عزیزم...اگه قابل باشم حتما...التماس دعا که من هم محتاج دعای خیر شما عزیزان هستم...