ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

............ترنم بانو در کنار المان های زیبای اصفهان!!!!

1393/7/30 9:05
1,046 بازدید
اشتراک گذاری

بازی های قدیمی:

 

تیله بازی :

 

 

عموزنجیرباف:

 

بازی بی نام:

بازی پله چفته :

 

بازی ترتری:

 

ترنمم :

شاد باشی که از شادی تو دلشادم...

کاش کودک بودم...بی بهانه شادمان

اگر از شیطنتم داشتم بر دست و پایم زخم ها

هیچ نمیدانستم از زخم زبان ها غم ها

نیست دنیای بزرگا زیبا

پر است از رنگ و ریا

میبرند از یاد خوبی ها چه زود

کینه ها از دلشان سخت می توان زدود

کاش کودک بودم...

 

ترنمم تا میتوانی کودکی کن...

کودک باش...حرف های کودکی دنیای قشنگ ناشناخته هاست..

کودک باش...کودکی شادمانی های لذت بخش بی ریاست...

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان كتي
1 آبان 93 23:48
جونممممممممممممممم ماشالله ماشالله ترنم بانو چه خانومی شدی خاله ببخشید مدتی نیومدم وبلاگت اما همیشههههههههه عاشقتم موفق و پاینده باشی عروسکم
نگارنده:سمیرا
پاسخ
ممنون خاله کتی.....دلمون برات تنگ شده...زود زود به ما سر بزن..
مامان كتي
1 آبان 93 23:49
منم از این المان ها دلم خواست خب
نگارنده:سمیرا
پاسخ
من هم عاشق المان هستم....اما هیچ شهری را ندیدم که به اندازه مشهد توی ساخت المان ها مهارت داشته باشه...
مامی الی
3 آبان 93 8:00
شما خودت يه پا الماني. اونم المان زيبايي.
نگارنده:سمیرا
پاسخ
ممنون خاله...لطف دارید...
ملیحه
3 آذر 93 2:09
اوففففف عاشقتم ترنم جونمم هزار الله اکبر هر روز دوس داشتنی تر از قبل میشه خدا حفظش کنه سمیرا جون
نگارنده:سمیرا
پاسخ
ممنون خاله ملیحه لطف دارید... ممنونم ملیحه جان که به ما سر میزنی دوست خوبم...