ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

.......یک روز به یاد ماندنی!!!!

1393/7/16 2:06
1,278 بازدید
اشتراک گذاری

ترنم بانو در افتتاحیه بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم  کودک و نوجوان :(7 مهر 1393)

 

و این هم عکس ترنم بانو با عموهای فیتیله:

ترنم و آقای حمید گلی:

ترنم و آقای محمد مسلمی :

 

پی نوشت:

چون جشن تولد 3سالگی ترنم را چند روز زودتر گرفته بودیم تصمیم گرفتیم روز اصلی تولدش یعنی 7 مهر ترنم را به جشن ببریم.

بعد از پایان جشن توی ترافیک کنار ماشین عموهای فیتیله بودیم و ترنم دست تکون داد و  با صدای بلند گفت سلام عمو ...و آقای محمد مسلمی(عموی فیتیله ) با خنده جواب ترنم را داد و اسمش را پرسید.بعد بابای ترنم بهش گفت امروز تولد ترنم است...بیاد باهاتون عکس بگیره؟اونها هم اسم هتل را گفتند و قرار شد بریم هتل...

متاسفانه توی ترافیک موندیم و دیر رسیدیم هتل...اما وقتی رسیدیم راننده  ما را که دید گفت این همون ترنم است که امروز تولدشه؟گفتم بله...گفت عموها توی لابی نشستند و منتظرند...ترنم اول با آقای حمید گلی عکس گرفت....بعد از هتل اومدیم بیرون که آقای محمد مسلمی صداش زد و گفت ترنم عمو بیا اینجا ببینم...تولدت مبارک و با ترنم عکس گرفتند...

ترنم خیلی خیلی خوشحال بود...هنوز مدام جملات را تکرار میکنه و میگه عموهای فیتیله به من گفتند تولدت مبارک...

آقای گلی وقتی داشتند برنامه هاشون را با سایر اعضای گروه هماهنگ میکردند گفتند 2 دقیقه دیگه تا اذان مونده..اول نماز میخونیم بعد میریم جلسه...

ترنم این را شنیده بود....بعد به من گفت: " مامان دیدی عموهای فیتیله چه کار خوبی کردند؟دیدی نمازشون را خوندند؟اما من بعضی وقت ها یادم میره نمازم را بخونم...اما همیشه نمازم را میخونم که مثل عموهای فیتیله خوب باشم!!!!!!!"

از روز جشن تا حالا هم عاشق برنامه های فیتیله شده ...حتی صبح به عشق فیتیله از خواب بیدار میشه و اول برنامه ضبط شده فیتیله را میبینه و بعد میره مهد کودک...

ممنون از عموهای فتیله برای این روز قشنگی که برای ترنم ساختند و اینقدر خوشحالش کردند!!!

پسندها (1)

نظرات (7)

الهه
20 مهر 93 1:26
وای خوشبحالش کاش منم وقتی کوچولو بودم از این عمو ها داشتم سمیرا جون وبلاگت سریع می پره و یک سایت تبلیغاتی باز میشه
نگارنده:سمیرا
پاسخ
سلام الهه جان.نمیدونم چرا این مشکل برات به وجود میاد.چون با چند تا سیستم امتحان کردم ولی این اتفاق نفتاد...
مامان ماریا
20 مهر 93 20:21
سلام عزیزم. میشه لطفا برای تبریک تولد 1 سالگی دختر کوچولوم آیشین به وبلاگ ما سر بزنید . دستای پر مهرتونو می بوسم.
نگارنده:سمیرا
پاسخ
به روی چشم....حتما میام به وبلاگت...تولدش مبارک....خدا حفظش کنه...
مامان مهدا گلی
22 مهر 93 9:39
سلام ..من هم خیلی این عموهای فیتیله ای را دوست دارم ولی مهدا فقط فعلا" پنگول دوست داره...اتفاقا" چند هفته پیش این عموها شهر ما اومدن و به خاطر بی هماهنگی دست اند کاران خیلی ها نتونستن وارد سالن بشن به خاطر کمبود جا....و عموها این وضعیت را دیدن خیلی ناراحت شدن و میخواستن برنامه اجرا نکنن آخرش با کلی التماس نیم ساعت اجرا داشتن و تمام.... ما هم رفیتیم داخل سالن ولی به خاطر ازدحام جمعیت و قهر 1 ساعته عموها سالن را ترک کردیم....ولی خیلی گلن
نگارنده:سمیرا
پاسخ
سلام مامانی مهربون.من هم از برخوردشون خیلی خوشم اومد.در یک لحظه میتونند دو تا شخصیت کاملا متفاوت داشته باشند.با بزرگترها فوق العاده رسمی و مودب و با بچه ها مثل خود بچه ها...
مامان آنیساکوچولو
22 مهر 93 13:10
خوشبحال ترنم خانوم تولدشون هم مبارک راستی سمیرا جووون من خیلی وقته شمارولینک کردمو خبر هم دادم الان هرچی گشتم لینکمو ندیدم لینک نکردید
نگارنده:سمیرا
پاسخ
سلام.با احترام لینکتون کردم.تاخیر و کوتاهی من را ببخشید دوست عزیز..ممنون از حضورت در این وبلاگ.
مامان كتي
1 آبان 93 23:55
اول از همه تولدت مبارکککککککککککککککک عشقول خاله کتی دوم اینکه خوشبحالت عمو ها رو دیدی منم برنامشونو میدوستم اما متاسفانه مهدیار اصلا نمیشناسه!!!پسر بد ولی امیدوارم یه روز بشینه و برنامشونو ببینه مهدیار عاشق خندوانه هستش هههههههههههه در ضمن ممنون از عموهای مهربون که تولد ترنمو خاطره انگیز کردن و کلی کار خوب یادش دادن
نگارنده:سمیرا
پاسخ
ترنم میگه: ممنون خاله کتی....من هم از وقتی عموها را دیدم به برنامه هاشون علاقه مند شدم...من هم خندوانه را دوست دارم...اما از وقتی میرم مهدکودک و شبها باید زود بخوابم مامانم چندتا برنامه اش را ضبط کرده و زودتر برام پخش میکنه که ببینم و خیالم راحت بشه و برم رختخواب..به خاطر تبریک تولد هم ممنون..
مامان انیساکوچولو
6 آبان 93 14:12
سلام مر30 بابت لینک چق خانوم شده ماشالله ترنم جون لباساشم خیلی قشنگه توی پست های بالایی رو میگم
نگارنده:سمیرا
پاسخ
خواهش میکنم دوست خوبم.....لطف دارید...چشماتون قشنگ میشه...
مامان ترنم
21 دی 93 10:39
عزیزم... خیلی نازه
نگارنده:سمیرا
پاسخ
لطف دارید دوست عزیز