ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

ترنم بانو ، کودک امروز ، بانوی فردا

جشن تولد یک سالگی ترنم بانو به روایت تصویر!!!!!

1391/7/8 12:38
8,499 بازدید
اشتراک گذاری

ترنم بانو در تاریخ ٧/٧/١٣٩٠

ترنم بانو در تاریخ ٧/٧/١٣٩١  در  لباس یک سال پیش !!!!!!!! (ببینید چه قدر بزرگ شدم !!!!!!)

تزیینات جشن تولد :

عکس ترنم بانو در روزهای اول بدو تولد + لباس نوزادی+ساعت تولد +ریسه عکس ها طی١٢ ماه + عکس توت فرنگی دخترم

عکس بالا زیر ذره بین:

عکس در روزهای آغازین زندگی :

ساعت تولد توت فرنگی که لحظه متولد شدن ترنم جونی را نشون میده (٥٥ : ١٩ )!!!!!   

عکس توت فرنگی کوچولوی من!!!!

برگه یادگاری توت فرنگی : (که هر کدام از مهمان های عزیز لطف کردند و خطی به یادگار برای ترنم در ان نوشتند)

تزیینات میوه  و میز شام و دسر .....

کیک تولد:

و این هم عکس های فرشته کوچولوی خونه ما که با اومدنش شادی را برای همه به ارمغان آورد!!!!

 

 

 

 

فوت کردن شمع (البته ترنم بانو زورش نرسید با اون فوت کوچولو شمع را خاموش کنه...ولی همین که یادگرفته که با فوت کردن شمع خاموش میشه برای من کافی است.....) 

 

و این هم ترنم و هدایای جشن تولد:

زنجیر طلا + سه چرخه + النگو + عروسک pooh   +   دو دست لباس + happy chair + دوتا عروسک ناز نازی

و این هم یادبودهای جشن تولد که ترنم بانو برای تشکر تقدیم کرد به مهمونای عزیز :

و این هم ترنم بانو  بعد از جشن:

ممنون که شریک شادی ما بودید!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

فرهاد و یک دل شیدایی
8 مهر 91 6:36
به به اخر سر کیک به ما رسید خوبه که ترنم بانو شکمو نبود کیک به ما رسید امید وارم همیشه لحظات زندگی عسل بانو شما شیرین باشد منو یاده تولد یه سالگی دخمل من انداخت ان روز انقدر از کیک و پفک و پفی فیل خورد که همه را بالا اورد امید وارم جشن تولد 120 سالگی را زیر سایه بابا و مامانش بگیره به این عسل بانو بگید خیلی دوست داشتیم بهش کادو می دادیم خوب نشد دیگه راستی عکس کادوهاشو نذاشتید
فرهاد و یک دل شیدایی
8 مهر 91 6:38
راستی یادم رفت روز اول تاج گذاری ملکه ترنم بانو مبارک
رومینا
8 مهر 91 9:16
به به به به به !!!!!!!!! دست دست دست تولد تولد تولدت مباااارککککککک الهی قربونت بشم گل دختر چقدر مااااااه شدی...تولدت مبارک نازنین ترنم ایشالله صد و بیست ساله بشی عسلک .... تبریک میگم بهت سمیرا جان ..ایشالله صد و بیست سالگی دخترت رو ببینی و جشن بگیری...ایشالله عروسش کنی و جشن عروسیشو بگیری....ایشالله جشن سفرهای زیارتی و ائمه و زیارت خانه ی خداشو بگیری... رسیدن میوه ی دلت به یکسالگی رو حسابی بهت تبریک می گم سمیرای جانم...
و البته چقدر دلم خواست منم از این خولاکیاااااااااا گیرم میومد...کیک توللللد آخ جان کیک تولد ترنننممممیییی سمیرا اون که توی یه کاسه بزرگه سالاد الویه ست؟ بنظر خیلی خوشمزه ست
مبارک باشه حسابی گلم
همه ی عکسها عالیه... خیلی زیباست...
چقدرم که ناز سر پا وایساده....
استوار باشی در زندگی ترنم جان


ممنون رومینا جان از این همه لطفی که به ما داری و یک دنیا ممنون از دعاهای قشنگت.....عزیزم اون سوپ جو است....جات خیلی خالی بود.شکر خدا جشن تولدش خیلی خوب برگزار شد...
كتي(مامان آقا مهديار)
8 مهر 91 15:43
ترنم پاييزي من
تولدت مبارككككككككككككككككككككككككككك خاله
الهي كه 120 سال شاد وسلامت زير سايه بابا و مامان گلت باشي عزيزممممممممممممممم
الهي جشن فارغ التحصيلي بگيري و مامان سميرا عكساشو بزاره
آمين
سميراي عزيزم واقعا خسته نباشي گل من همه چيز مثل هميشه
عاااااااااااااالي بود
آفرين مامان باسليقه


ممنون کتی جون.جات خیلی خالی بود.......بوس برای خودت و مهدیار.کی میای اصفهان؟
سمانه
8 مهر 91 21:08
سلام عزیزم وای ماشالله به این مامان هنرمند خیلی عالی بود دستت درد نکنه انشالله همه زحماتتو ترنم جون جبران کنه الهی بسلامتی بزرگ بشه عزیزم


ممنون سمانه جان.خدا محمد باقر گل را برات نگه داره و دامادیش را ببینی....
مامان قندک
9 مهر 91 0:13
الهی 100ساله شی
نه
120 ساله شی
نه.... 120 سال کمه
همیشه زنده باشی

تولدت مبارک ترنم گلی

انشاالله که همیشه سلامت و موفق و پیروز زیر سایه پدر ومادر باشی عزیزم


سمیرا جون خسته نباشی عزیزم

همه چیز عالی بود دستت طلا


ممنون سمیه جان.....لطف داری عزیزم....انشاالله که همیشه سایه خودت و همسرت بالای سر ایلیا جون باشه..
كتي(مامان آقا مهديار)
9 مهر 91 2:21
سميرا جونم انشالله به زودي ميام
بهت خبر ميدم


انشاالله.منتظرم..
اليناز
9 مهر 91 14:38
مباركه مبارككككككككككككككك

تولد ترنم بانو مبارك

عروسك كوچولو تولد مبارك خاله جون الهي كه 120 سال به خوشي زير سايه مامان و بابا زندگي كني و خوش باشي.

سميرا جون واقعا دستت درد نكنه

ماشاله به اين همه سليقه

خوش به حال ترنم با اين مامان با سليقش.

انشالا مبارك باشه


ممنون الیناز جون.انشاالله که تا چند ماه دیگه فرشته کوچولوت صحیح و سالم میاد توی بغلت و دوران انتظار 9 ماهه ات به پایان میرسه و زندگیت سراسر خوشی و شادی میشه...
setayesh
9 مهر 91 15:54
salaaaaaaaaaaaam azizaaaaaaaaaaam
tavalode 1 salegit mobarak ishallaaaaaa ke 100 sale shi golam


ممنونم ستایش جان...اصفهانی؟چشمت را عمل کردی؟
مامان ارتین
10 مهر 91 9:37
تولد تولد تولدت مبارک
سلوم.....ببخشید یه سوال داشتم؟چرا عکس کیک ترنم بانو توی وبلاگ باران جون با عکس کیک توی وبلاگ ترنم جون متفاوته؟چرا اسم ترنم از روی کیک پاک شده؟


با سلام.ماشاالله به دقت شما.بعد از خوندن این نظر من تازه عکس کیک را دیدم...شاید هم من خیلی بی دقتم...و اما جواب سوال شما:
ببخشید اگه کمی بدبینم و زود قضاوت میکنم.این را بزارید به حساب مجازی بودن این محیط و اینکه من شما را نمیشناسم.اما برداشت من از این سوال اینه که شما دنبال جواب این سوال نبودید و بیشتر تمایل داشتید من را متوجه این موضوع کنید.که شکر خدا و البته به لطف خدا و به کمک همسرم( به خاطر اخلاق خاص ایشون)من خیلی وقته اهل این خاله زنک بازی ها نیستم و سرم به زندگی خودم گرم شده. به هر حال هیچ کاره آدم ها بی حساب کتاب نیست.شاید ایشون برای انجام این کارشون دلیلی داشتند.و اگه شما واقعا دنبال جواب برای سوالتون هستید این سوال را باید توی وبلاگ باران جون مطرح کنید نه اینجا.
ممنونم که به وبلاگ ما سر زدید....خوشحالم از اینکه این همه به ما توجه دارید...
setayesh
10 مهر 91 12:38
na azizam hanooz nayoomadam agar biam hatman khabaret mikonam


ممنونم.
مانیا
11 مهر 91 1:32
سلام عزیزممممم تولدت مبارک ترنمی جونممممم الهی120ساله باشی عزیزممم وزیرسایه مامان وبابای مهربونت بزرگ بشی...سمیراجون دستت دردنکنه مامان هنرمند خیلی ذوق کردم عجب جشن تولدی انشالله که ترنمی بزرگ شد این همه مهربونیتوجبران میکنه وقدرشناس تومامان خوبش باشه بوسسسسس واسه هردوتون


ممنون مانیا جون.خیلی لطف داری عزیزم......
مامانی فری
16 مهر 91 17:11
عزیزم خیلی زحمت کشیدی دستت درد نکنه اینشالله تولد 120 سالگیش همه چی عالی بود خسته نباشی


ممنون.لطف دارید
setayesh
17 مهر 91 13:20
salam samira khoobi? doosi in jarayane maman artino keyke tarannomo veblage barano ....... ina chie?


سلام ستایش جان.خوبی؟چه قدر این موضوع برای همه جالب شده.....والا من بی خبرم.شما برای اینکه به جوابت برسی یه سری به وبلاگ باران جون بزن و از مامان باران بپرس....
یه دوست
11 آبان 91 22:48
taranoom jan tavalodat mobarak azizam.....
zende va salamat bashi........


ممنونم...
راحیل
23 آبان 91 5:02
تولدت مبارک گلم الهی 120 ساله شی عزیزم .قربونت برم من
وای کاشکی منم بودم تو جشن ترنم جون دلم بدفرم رفته تو اون عکسی که با لباس محلی گرفته و بابت تشکر به مهمونا دادید .....ترنم خاله یکی برا من کنار نذاشتی


لطف داری عزیزم....اون عکس ها را ماسوله رفته....توی سفرنامه شمالش همه عکس ها با لباس محلی هست....
مامی مائده
6 آذر 91 23:46
خیلی دیر اومدم شرمنده

تولدت مبارک فرشته کوچولو


ممنون عزیزم....قدمت روی چشم..خوش اومدی....
مامان آیسلی
9 خرداد 92 18:24
سلام عزیزم چه دخترنازی تولدت مبارک ایشالله 120ساله بشی خوشحال میشم به سایت ماهم سری بزنین منتظریم


ممنون عزیزم...به روی چشم..
صحر
25 دی 93 15:34
عجب جشن باحالی بود چرا مارو دعوت نکردی دلم رو شیکوندی
نگارنده:سمیرا
پاسخ
جای شما خیلی خالی بود..ممنون که به کلبه ی مجازی ما سر زدید..